Posting nanti, kita layak apply kuarters ke?

View previous topic View next topic Go down

Re: Posting nanti, kita layak apply kuarters ke?

Post  2 cents on Thu Jan 01, 2009 1:47 pm

pidweez wrote:yeker? tp naper ada jer yg duduk quaters?

Kalau bos kat skolah boleh kaw teim oklah. Tak de masalah besar sgt. lol!
avatar
2 cents

Posts : 142
Join date : 2008-10-21
Age : 40
Location : Kedah

View user profile

Back to top Go down

Re: Posting nanti, kita layak apply kuarters ke?

Post  pidweez on Wed Dec 24, 2008 6:27 pm

yeker? tp naper ada jer yg duduk quaters?
avatar
pidweez

Posts : 140
Join date : 2008-11-09
Age : 35
Location : kCh

View user profile http://pidweez.multiply.com/

Back to top Go down

Re: Posting nanti, kita layak apply kuarters ke?

Post  2 cents on Wed Dec 24, 2008 2:11 pm

Menurut hemat saya, tak boleh lagi apply kuarters sbb lom confirm. Tetapi tak salah kalau nak cuba memohon walaupun 99 peratus keputusannya mungkin gagal. Cubalah mohon pajak padang sekolah ke untuk buat khemah ke Basketball Boleh kot. Tak pun cuma mohon duduk kat de palma. Ada diskaun 50 peratus sekarang nih.. Register je dgn mangsa bencana alam.. cheers

menjawab bagi pihak yang berwajib
pirat
avatar
2 cents

Posts : 142
Join date : 2008-10-21
Age : 40
Location : Kedah

View user profile

Back to top Go down

Posting nanti, kita layak apply kuarters ke?

Post  syahrirtalib on Sat Dec 20, 2008 5:36 pm

Ehh... payah gak kan nak arrange famili. Aku plak tengah menunggu isteriku bersalin awal Jan ni. Kalu aku dapat jejauh posting nanti, kena gak apply kuarters. Tapi, apakah kita ni layak atau kena tunggu sampai confirm. Anybody, any info? Smile
avatar
syahrirtalib

Posts : 78
Join date : 2008-10-29
Age : 38
Location : Bandar Sunway

View user profile

Back to top Go down

Re: Posting nanti, kita layak apply kuarters ke?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum