pengantin baru

View previous topic View next topic Go down

Re: pengantin baru

Post  korak gile on Sat Dec 06, 2008 2:07 am

apesal aku nak frust plak...nak kenakan aku arr tu.tak dapat bro. ala, setakat cakap jer lebih, die ada jemput arrr mase refleksi ari tu, edaran kad dalam dewan.ko mesti tido maser tu, tak pun duk lepak dalam toilet.tu pasal arr tak tau..tak pe, hadiah tu boleh jer ko nak pos kat rumah die, kalu nak alamat aku boleh bagi..nak seribu daya, tak nak seribu dalih.hehehehe...jangan marah bro, nanti cepat berumur walaupun ko dah memang berumur arr. Basketball Basketball Basketball cheers
avatar
korak gile

Posts : 102
Join date : 2008-11-11
Age : 33
Location : shah alam, selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: pengantin baru

Post  2 cents on Fri Dec 05, 2008 5:24 pm

Kepada Akbariah, den dah siapkan hadiah besar tapi tak dapat kad. hehe.. x dapatlah nak antar.. huhu
Dol jgn frust ye... Razz
avatar
2 cents

Posts : 142
Join date : 2008-10-21
Age : 40
Location : Kedah

View user profile

Back to top Go down

pengantin baru

Post  korak gile on Thu Dec 04, 2008 2:25 am

kepada nor akhbariah binti ariffin, selamat pengantin baru bersama pasangannya, abdul wafi..semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat...sori arr tak dapat datang, ingat nak g gak, tapi ada halangan..kita hanya merancang namun Allah jua yang menentukan, perancangan Allah adalah sebaik2 perancangan........
بَارَكَ اللهُ لَكَ وَبَارَكَ عَلَيكَ وَجَمعَ بَينَكُمَا فِي خَيرٍ

Semoga Allah memberkatimu, dan ke atasmu dan mengumpulkan keduanya dalam kebaikan…aminn

hanya ini jer yang termampu di ucapkan..adios amigos
avatar
korak gile

Posts : 102
Join date : 2008-11-11
Age : 33
Location : shah alam, selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: pengantin baru

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum