kekasihku seru...

View previous topic View next topic Go down

Re: kekasihku seru...

Post  pidweez on Tue Dec 02, 2008 4:01 pm

HAIYA!! LEY MUKAO CO WAAA!!! AHAHA Nasib baik tak guna DIGI!!! ahahah Laughing
avatar
pidweez

Posts : 140
Join date : 2008-11-09
Age : 35
Location : kCh

View user profile http://pidweez.multiply.com/

Back to top Go down

Re: kekasihku seru...

Post  korak gile on Mon Nov 24, 2008 10:12 pm

alaaa...nak promot digi arr tu.ni mesti wat kerja part- time kat digi, tu pasal ar wat citer macam ni.hehehe..
avatar
korak gile

Posts : 102
Join date : 2008-11-11
Age : 33
Location : shah alam, selangor

View user profile

Back to top Go down

kekasihku seru...

Post  wawa on Mon Nov 24, 2008 1:43 am

Cerita ini mengisahkan tentang seorang lelaki yang bernama jimmy.dia ni org johor…

Die ade awek name Julie.julie nih dok kt perlis..Diorng nih xpnah jumpe sblom nih,juz msg n call aje..
Gamba pon diorng xpernah tengok sbb mereka hanya memakai nokia 3310i. Diorng da xthan nk jumpe sngat2…
Diorng pon berpakat akn berjumpe pada hari raye pertama..Dan diorng brcdang utk berjumpe di rumah julie..
Julie telah beritahu keluarga dia yg jimmy akan dtng beraya kerumah mereka..
Pada
seminggu sebelom hari raye,Julie terlibat dgn satu kemalangan..
Mayat julie selamat dikebumikan. .
Seluruh keluarga Julie sngt bersedih atas pemergian Julie..Julie di dapati terkoban dalam kemalangan tersebut..
Akan tetapi,jimmy tidak mengetahui hal ini..
Kebetulan,hp jimmy rosak pada hari kematian Julie..
Sehari sebelum raya,bru lah hp die siap dibaiki…
Apabila hp da ok,jimmy terus msg Julie..
Mesej yg dihantar oleh jimmy tersebut semua di’reply’..
Pada hari yg ditetapkan,dgn alamat yg pernah diberi oleh Julie kpd jimmy..Jimmy bertolak dr johor pd subuh awl syawal,dan smpai diperlis pd ptng ari 2 juga dengan memandu kereta proton wira 1.6 kepunyaan kwn baiknya…
Bila smpai shj dirumah Julie,dia terus bagi salam dan memperkenalkan diri kepada ibu bapa Julie..
Ibu bapa Julie pon menyuruh jimmy duduk..Mereka perbualan dgn bertnya tntang diri jimmy...tetapi mata
jimmy terjenguk2 kearah dapur dan bilik2 yg ade dirumah tersebut kot2 ade Julie keluar atau menyorok dr dia..
Jimmy semakin tidak senang duduk..
Setelah lama berbual,jimmy pon tny pasal Julie kerana beliau tidak tahan nk berjumpa dgn Julie..
Ibubapa Julie menyarankan supaya jimmy banyak bersabar…
Jimmy semakin hairan,dan bertanya kepada ibubapa Julie,“kenapa mak cik ngan pak cik??ape yg da berlaku pd
Julie??”
“Julie telah meninggal dunia” kata ibu Julie...Jimmy semakin kehairanan..Jimmy bertanya”bila mak cik??sbb apa??”
Ibu bapa Julie pon menceritakan tentang hal kejadian..
Jimmy agak terkejut,Tetapi jimmy tidak percaya kerana beliau ade sms dgn Julie sebelum berangkat ke perlis
Jimmy pon tunjuk semua sms itu kpd ibu bapa Julie..
Setelah membaca dan melihat no telefon tersebut,ibu bapa
Julie hairan kerana cara sms dan no telefon itu memng Julie yg punye…
Utk mendapatkan kepastian,ibu bapa Julie bawak jimmy ke tnah perkuburanJulie..
Jimmy maish x berpuas ati dan mengorek kubur Julie…
Memng betol Julie sudah mati dan berada didalm kubur tersebut..
Jimmy semakin hairan dan ketakutan…
Sebelum julie meninggal,julie telah berpesan kpd org tua die supaya kalo dia mati,tnm skali hp die sbb die terlalu syg kt hp nih..
Ibu bapa Julie turut menceritakan hal ini kepada jimmy..
Jimmy pon cuba sms Julie didepan ibu bapa Julie, “awk ngah wat pe??”
Tidak lma kemudian,hp jimmy berbunyi dan ade satu sms diterima,apabila buka shj sms tersebut,kesemua mereka terkejut beruk kerana
sms itu dibalas oleh Julie dan sms tersebut berbunyi “xde wat papepon..awk da smpai ke??”
Jimmy semakin panic dan membalas “ibu bapa awk kata awk da MATI??”
Dan Julie pon balas “memng sy da meninggal..”
Jimmy cuba beraniakn dri dan membalas semula sms tersebut dgn “ABES 2,MCM MANE AWK BOLEH BALAS SEMUA SMS SY??”
Tidak lama kemudian,hp jimmy pon berbunyi lg.. Kesemua mereka menjadi semakin panik,takut dan mcm bermain difikiran
mereka semasa jimmy hendak membaca sms tersebut..
Apabila mereka baca sms tersebut,mereka jd terkejut BEROK &
kehairanan n terpinga-pinga…Kerana sms tersebut berbunyi

“DIGI ADA DIMANA-MANA”…hahahahahahahahahah a….

wawa

Posts : 3
Join date : 2008-11-24
Age : 34
Location : aloq staq

View user profile

Back to top Go down

Re: kekasihku seru...

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum