Lawak man tapah Disis Funny...ahaha

View previous topic View next topic Go down

Re: Lawak man tapah Disis Funny...ahaha

Post  pidweez on Tue Dec 02, 2008 3:51 pm

syahrirtalib wrote:Ko main Chesse Cake ader la. Mesti byk menambahkan berat badan kat umah ko tu. Pos2 la sket kat org semenanjung ni. Paling koman pun kek lapis ke, kek pisang ke, kek kabu ke... Laughing

Aku kek2 ni kurang skit...cheese cake lain lar...exception yg tu! eheh.... mana boleh pos...lbh afdal kalu ko sndri datang!!!
avatar
pidweez

Posts : 140
Join date : 2008-11-09
Age : 35
Location : kCh

View user profile http://pidweez.multiply.com/

Back to top Go down

Chess konon!

Post  syahrirtalib on Sun Nov 23, 2008 6:42 pm

Ko main Chesse Cake ader la. Mesti byk menambahkan berat badan kat umah ko tu. Pos2 la sket kat org semenanjung ni. Paling koman pun kek lapis ke, kek pisang ke, kek kabu ke... Laughing
avatar
syahrirtalib

Posts : 78
Join date : 2008-10-29
Age : 38
Location : Bandar Sunway

View user profile

Back to top Go down

Re: Lawak man tapah Disis Funny...ahaha

Post  pidweez on Sat Nov 22, 2008 9:25 pm

syahrirtalib wrote:Hahaha, memang genius budak Man ni. Tengok perkara yang tersembunyi. Sebenarnya, otak dia sama dengan otak seorang pemain chess. 2 or more step forward.... very good

macam aku lar...aku main chess aper! Razz
avatar
pidweez

Posts : 140
Join date : 2008-11-09
Age : 35
Location : kCh

View user profile http://pidweez.multiply.com/

Back to top Go down

Genius betul

Post  syahrirtalib on Fri Nov 21, 2008 2:28 pm

Hahaha, memang genius budak Man ni. Tengok perkara yang tersembunyi. Sebenarnya, otak dia sama dengan otak seorang pemain chess. 2 or more step forward.... very good
avatar
syahrirtalib

Posts : 78
Join date : 2008-10-29
Age : 38
Location : Bandar Sunway

View user profile

Back to top Go down

Re: Lawak man tapah Disis Funny...ahaha

Post  pidweez on Thu Nov 20, 2008 1:14 am

budak man tapah ni sebenarnya genius...dia tgk tersirat!! ahaha
avatar
pidweez

Posts : 140
Join date : 2008-11-09
Age : 35
Location : kCh

View user profile http://pidweez.multiply.com/

Back to top Go down

Re: Lawak man tapah Disis Funny...ahaha

Post  korak gile on Wed Nov 19, 2008 5:44 pm

memang lawak arr citer tu. mungkin nanti kiter jumper dengan anak murid yang macam man tapah tu.hehehe.
avatar
korak gile

Posts : 102
Join date : 2008-11-11
Age : 33
Location : shah alam, selangor

View user profile

Back to top Go down

Lawak man tapah Disis Funny...ahaha

Post  pidweez on Wed Nov 19, 2008 12:30 am

Subject: rilek sat lunch hour: Lawak man tapah


Part 1
Cikgu Nasyor sdg mengendali kelasnya dlm aktiviti sukan di pdg
sekolah. Seperti biasa, Cikgu Nasyor akan menyuruh murid2nya melakukan
regangan otot. Tiba disatu bhgn, di mana murid2 baring dan mengangkat
kaki lalu menggerakkannya seperti mengayuh basikal. Cikgu Nasyor asyik
memerhatikan seorg muridnya yg pada mulanya menggerakkan kakinya tiba2
memberhentikan kakinya. Lalu Cikgu Nasyor menyergah muridnya yg
bernama Man Tapah.
Cikg Nasyor : Woi Man!! Apa sebab ko berenti ni hah?
ManTapah : Ohh..Cikgu Nasyor, basikal saya tgh turun bukit cikgu, tu
la pasal saya berenti. Takkan nak kayuh jugak.

Part 2
Waktu sekolah tlh tamat. Sebelum keluar kelas, Cikgu Nasyor telah
bertanya kpd murid2nya.
Cikgu Nasyor : Siapa nak masuk/pergi syurga?
Semua murid mengangkat tgn kecuali Man Tapah, lalu Cikgu Nasyor pon
bertanya,
Cikgu Nasyor : Man, awak tanak masuk/pergi syurga?
Man Tapah : Mak saya kata lps abis sekolah, terus balik rumah..jgn pergi
mana2…

Part 3
Cikgu Nasyor sdg mengajar subjek BM dlm kelas 1 Mawar.
Cikgu Nasyor : Man, boleh kamu buat ayat dgn mengunakan perkataan tepung?
Man Tapah : Itu senang aje cikgu, ayatnya ialah….emak sdg membuat kek di
dapur.
Cikgu Nasyor : Mana tepungnya??
Man Tapah : Tepungnya kan ke dlm kek tu…Cikgu ni x sekolah ke hapee??

Part 4
Seperti biasa Cikgu Nasyor ni mengajar pelajar di sekolah agama. Cikgu
Nasyor mengajar budak tahun 1. Pada hari tersebut, beliau mengajar bab
'Cara Berwudhuk'. Selepas mengajar, beliau selalu meminta muridnya
bertanyakan soalan jika terdpt kemusykilan.
Cikgu Nasyor : Ada sesape nak tanya soalan?
Tiba2 seorg anak muridnya mengangkat tgn, nama murid itu adalah Man Tapah.
Man Tapah : Ada cikgu, saya ada 1 kemusykilan. Boleh tak kita amik
wudhuk 2 kali?
Cikgu Nasyor : Boleh, tp nape smpai 2 kali amik wudhuk?
Man Tapah : Saya amik 2 kali sbb kalo saya terkentut, wudhuk lg 1 boleh
kaver…
Cikgu Nasyor : Allahuakbarrr…..

Part 5
Cikgu Nasyor : Joe, cuba trgkan apakah tugas akar pokok pisang?
Joe : Untuk mencari makanan cikgu.
Cikgu Nasyor : Bagus! Skrg giliran wani pula. Apakah tugas btg pokok pisang?
Wani : Untuk bawa makanan yg dicari akarnya cikgu.
Cikgu Nasyor : Bagus! Skrg giliran Man Tapah lak. Apakah tugas daun pisang?
Man Tapah : Untuk membungkus nasi lemak cikgu..
Cikgu Nasyor : Uuii..lagi bagus, berdiri atas kerusi smpai abis kelas..
avatar
pidweez

Posts : 140
Join date : 2008-11-09
Age : 35
Location : kCh

View user profile http://pidweez.multiply.com/

Back to top Go down

Re: Lawak man tapah Disis Funny...ahaha

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum