Cerita sebenar P.Ramlee

View previous topic View next topic Go down

Re: Cerita sebenar P.Ramlee

Post  korak gile on Wed Nov 19, 2008 5:50 pm

to kancil, blik dah kat rumah. buah ati udm arr
syng nak tinggal..lamer duk kat situ, tu jd berat nak tinggal
avatar
korak gile

Posts : 102
Join date : 2008-11-11
Age : 33
Location : shah alam, selangor

View user profile

Back to top Go down

al kisah

Post  pidweez on Tue Nov 18, 2008 2:53 pm

Penanam cendawam kena ke cc...tu lar krg aktif...cian2...nanti kaya raya leh bukak cc....cctv! cheers

wa pun sula gila...eheh itular akibatnya kalu takder kerja..... Sleep
avatar
pidweez

Posts : 140
Join date : 2008-11-09
Age : 35
Location : kCh

View user profile http://pidweez.multiply.com/

Back to top Go down

Re: Cerita sebenar P.Ramlee

Post  kancil on Tue Nov 18, 2008 9:14 am

alah syahrir.. aku rasa mesti ko sangkut anggur plastik kat pokok anggur ko tu ek.. tu yg nampak bersinar2 je tu.. ahak..

erm.. koraks wei.. ke ada buah hati kat trg ni.. tu yg berat hati nak tinggalkan trg.. sama kes mcm mr. 2 cents kita tu.. ha.. mana gi 2 cents ek.. lama tak dgr cite dia.. bz tanam cendawan ke.. ke dah kaya raya dgn forex dia tu?? ( pakcik kayooo.. ) Smile

kancil

Posts : 54
Join date : 2008-10-15

View user profile

Back to top Go down

Anggur umah aku dah berbuah

Post  syahrirtalib on Mon Nov 17, 2008 2:21 pm

Hahaha aku lah penanam anggur yang plg berjaya. Lihat lah anggur ku....
avatar
syahrirtalib

Posts : 78
Join date : 2008-10-29
Age : 38
Location : Bandar Sunway

View user profile

Back to top Go down

Re: Cerita sebenar P.Ramlee

Post  korak gile on Sun Nov 16, 2008 4:06 pm

bukan tanam anggur aarr kancil 4787 or kak lisa.sekarang anggur dan boleh hidup kat malaysia, macam kat rumah syahril.hehehe..(betul tak syahril???) sekarang bisnes lain plak.sok baru nak meninggalkan terengganu..huhu. lamer dah duk sini.tu yang balik pun lambat2.huhu
avatar
korak gile

Posts : 102
Join date : 2008-11-11
Age : 33
Location : shah alam, selangor

View user profile

Back to top Go down

Hahaha

Post  syahrirtalib on Sun Nov 16, 2008 2:47 pm

Jahat la korang ni... buat aku terbahak sorang2 je...
avatar
syahrirtalib

Posts : 78
Join date : 2008-10-29
Age : 38
Location : Bandar Sunway

View user profile

Back to top Go down

Re: Cerita sebenar P.Ramlee

Post  kancil on Sun Nov 16, 2008 11:30 am

kah..kah..kah.. dia dah bosan 'tanam anggur' la tu fida wei.. tu yg kreatif je reka mcm2..

kancil

Posts : 54
Join date : 2008-10-15

View user profile

Back to top Go down

....

Post  pidweez on Sat Nov 15, 2008 10:24 pm

Arrow takder kerja? cyclops eeheeh
avatar
pidweez

Posts : 140
Join date : 2008-11-09
Age : 35
Location : kCh

View user profile http://pidweez.multiply.com/

Back to top Go down

Cerita sebenar P.Ramlee

Post  korak gile on Sat Nov 15, 2008 2:16 pm

Siapa tak kenal P Ramlee?
Dia seorang pelakon, penyanyi, komposer, pengarah, pelawak, penulis skrip, etc.
Dia seorang Sen im an Agung yang terkenal.
Semua orang tahu itu.

Tapi tahukah anda P Ramlee adalah anak ke-16 daripada 26 adik-beradik?
Tiga daripadanya adalah artis.

Inilah hasil kajian sepuluh tahun yang dijalankan oleh seorang pakar sejarah.

Berikut adalah nama adik-beradiknya: A Ramlee, B Ramlee, C
Ramlee, D Ramlee, E Ramlee , F Ramlee, G Ramlee, H Ramlee, I Ramlee, J
Ramlee, K Ramlee, L Ramlee, M Ramlee, N Ramlee , O Ramlee, P Ramlee, Q
Ramlee, R Ramlee, S Ramlee, T Ramlee, U Ramlee, V Ramlee, W Ramlee, X
Ramlee, Y Ramlee, dan Z Ramlee.

Yang sempat rakam album dan jadi artis adalah:
A Ramlee, L Ramlee, M.Ramlee dan P Ramlee.

Beliau juga ada 3 saudara pupu di mana dua daripada mereka
bergiat dalam bidang music iaitu Ramli M.S dan Ramli Sarip.

Manakala seorang lagi terlibat dalam bidang perniagaan..
iaitu Ramli Burger.
Sekian terima kasih. Laughing Laughing cheers
avatar
korak gile

Posts : 102
Join date : 2008-11-11
Age : 33
Location : shah alam, selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Cerita sebenar P.Ramlee

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum