KONVO udm 09

View previous topic View next topic Go down

Re: KONVO udm 09

Post  kancil on Sat Jul 04, 2009 5:33 pm

ye ke.. ramai ke yg pegi konvo tu.. k.lisa ni tak tau lagi nak gi ke tak tapi ari tu dah bg tau udm nak pegi. rasa cam ramia yg tak gi je.. atie, norizan mmg confirm tak gi. nizam, nida ngan k.ja lak cam tak gi je.. tu yg ingat ramai tak gi tu. kalu ramai yg tak gi rasa tak de feel la nak gi. anyway time tu k.lisa baru pregnant 7 bln lebeh. tapi rehearsal tak gi la.. malas la..

sape lagi yg nak gi konvo tu nanti...

kancil

Posts : 54
Join date : 2008-10-15

View user profile

Back to top Go down

convo

Post  hudadesauza on Sat Jul 04, 2009 1:47 pm

ehm..ramai gak yg pergi kot..kak lisa tak sarat lagi ker..dah berapa bulan..rasanyer ramai yg sarat kat atas pentas ni..ehm huda pergi kot...walau baru 20 + hari dalam pantang...tapi rehearsal tak pergi kot..tak larat nak berdiri lama-lama...ehm ikut orang jer lah nanti..he..he....
avatar
hudadesauza

Posts : 42
Join date : 2008-11-25
Age : 37
Location : dutchland

View user profile http://hudadesauza.blogspot.com/

Back to top Go down

KONVO udm 09

Post  kancil on Wed Jun 17, 2009 6:09 pm

assalamualaikum..

korang dah dapat surat konvo ddari udm tak?? kita punya sesi pada pagi 15 julai 09. korang nak gi ke tak? ke ramai yang tak nak join konvo tu? kalu sume join bleh la buat reunoin tak rasmi masa konvo tu...
Very Happy

kancil

Posts : 54
Join date : 2008-10-15

View user profile

Back to top Go down

Re: KONVO udm 09

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum